One-Twenty 1200-D
KOLEKCJA 2013
KOŁA
26"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
One-Twenty Pro-D-Single BC A-Link
ROZMIAR RAMY
16"-18"-20"-22"
KOLOR
mat-Blue [white]
WIDELEC
DT Swiss XRM 120 taper remote
AMORTYZATOR TYŁ
DT Swiss M210 50 ABS lockout
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
MANETKA P/T
Sram X9 trigger
KORBA
Sram X.9 44-33-22 GXP
KASETA
Sram PG-1030 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
26"
PIASTA P/T
Sram M406 disc
OBRĘCZE
Merida XCD Lite
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph 2.25 Performance fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Magura MT4 180
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 680 R15
MOSTEK
MERIDA pro OS 6
SIODŁO
Prologo Phorma Male
SZTYCA
MERIDA pro 2 SB15 31.6
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/62.jpg)
Technologia
![Prolite 66 Triple Butted Aluminium](materialy/technologie/min/9.png)
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.
![HFS Hydro Forming System](materialy/technologie/min/8.png)
HFS HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
![Smooth welding](materialy/technologie/min/17.png)
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania - ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
![Remote Lockout](materialy/technologie/min/12.png)
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
![X-TAPER HEADTUBE](materialy/technologie/min/30.png)
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
![FRONT/ REAR TRAVEL SUSPENSION 120/120](materialy/technologie/min/32.png)
FRONT/ REAR TRAVEL SUSPENSION 120/120
Oznaczenie maksymalnego skoku widelca i tylnego koła w rowerach z pełnym zawieszeniem.
![M.O.R.E.](materialy/technologie/min/38.png)
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
![POST-MOUNT DISC](materialy/technologie/min/39.png)
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.