JULIET 20-V
	
								KOLEKCJA 2011
				
				
							Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Juliet DT-V
										KOLOR
											White /Light Blue
										WIDELEC
											RST GILA 80 ML
										NAPĘD
PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano M190 low 31.8-42
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Acera-X
										MANETKA P/T
											Shimano ST-EF51 3/ 8
										KORBA
											Shimano M131 42-34-24 CG
										KASETA
											Shimano CS-HG30-8 11-32
										KOŁA
PIASTA P/T
											Alloy QR/ Shimano RM30-8
										OBRĘCZE
											Juliet V
										OPONA P/T
											CST C1348 1.95
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											V-Brake Linear
										KIEROWNICA
											XM Speed CEN R30 600
										MOSTEK
											XM Speed CEN 15
										SIODŁO
											Juliet 172
										SZTYCA
											XM Speed D SB20 27.2
										PEDAŁY
											XC Steel
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			RACELITE 6061 ALUMINIUM
								
								Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
							 
			SHOTGUN 6061
								
								Rura z typowym dolnym profilem bliźniaczym w dolnej części. Podwyższa to sztywność zginania i skręcania.
							 
			K-MOUNT DROP OUT
								
								Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							 
			LOCK OUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							













