Crossway 300-D
KOLEKCJA 2013
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Crossway TFS-D
ROZMIAR RAMY
46CM-48CM-52CM-55CM-58CM-42CML-46CML
KOLOR
silk black (anthracite/green)
WIDELEC
SR NEX ML 63
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
MANETKA P/T
Shimano SL-M430 3/ 9
KORBA
SR XCR 48A-38-28 CG
KASETA
Shimano CS-HG20-9 11-34
ŁAŃCUCH
KMC Z99 9s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Alloy Disc QR/ Shimano M475 disc
OBRĘCZE
Cross Comp ND
SZPRYCHY
stainless silver
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Merida Speed 40 ref
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Draco 160
KIEROWNICA
MERIDA comp OS 620 R25
MOSTEK
Adjustable pro OS A-Head
SIODŁO
Cross Sport
SZTYCA
Suspension One D 27.2
PEDAŁY
Lite Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
HFS HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
CONE-SHAPE HEADTUBE
Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.