Przejdź na nową stronę
Big Ninety-Nine CF Team
KOLEKCJA 2014
KOŁA
29"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Big Ninety-Nine SL R12
ROZMIAR RAMY
19"
KOLOR
UD CARBON/WHITE/GREEN
WIDELEC
Rock Shox SID XXS 29 QR SA 100 BLK T L36
AMORTYZATOR TYŁ
Rock Shox Monarch XX X-lock MMX right
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
PRZERZUTKA |PRZÓD
Sram XX HD double
PRZERZUTKA TYŁ
Sram XX long
MANETKA P/T
Sram XX
KORBA
Sram XO 38-24 GXP
KASETA
Sram XX 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
w zestawie/ RWS 12-142 axle
OBRĘCZE
Fulcrum Red Metal 29 XL FQR-R12
SZPRYCHY
w zestawie
OPONA P/T
Maxxis Aspen 29x2.1 Exception
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Avid XX 180 mm disc
KIEROWNICA
PRC Team Flatbar 680
MOSTEK
PRC Team OS -17°
SIODŁO
Prologo Nago EVO X10 TiroX
SZTYCA
PRC Double carbon superlite 31.6 mm
PEDAŁY
NO
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
12-142 THRU- AXLE
12-142 THRU- AXLE
12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.
M.O.R.E.
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
POST-MOUNT DISC
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

Zobacz również

full suspension