Przejdź na nową stronę
One-Forty 5-B
KOLEKCJA 2014
KOŁA
27,5"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
One Forty 27-D-Single BSC VPP A-Link R12
ROZMIAR RAMY
15", 17", 19"
KOLOR
SILK BLACK(WHITE/RED)
WIDELEC
Rock Shox Sektor27 TKAir 150 15mm taper poplock
AMORTYZATOR TYŁ
Rock Shox Monarch RT
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore H35 triple
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Deore Shadow+
MANETKA P/T
Shimano Deore ispec
KORBA
Shimano M622 40-30-22
KASETA
Shimano CS-HG-10 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA P/T
Shimano Deore 15 / -12 Cen
OBRĘCZE
Alex MD23-27
SZPRYCHY
Black stainless
OPONA P/T
Schwalbe Nobby Nic 27,5x2.35 perf. fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M615 180 mm cen
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 730 R12
MOSTEK
MERIDA pro OS 5°
SIODŁO
Selle Italy X1
SZTYCA
Merida Pro H SB0 31.6 mm
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Prolite 66 Triple Butted Aluminium
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.
HFS Hydro Forming System
HFS HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
Smooth welding
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania - ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.
Internal cable
INTERNAL CABLE
Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
12-142 THRU- AXLE
12-142 THRU- AXLE
12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.
POST-MOUNT DISC
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.
VPK
VPK
Zawieszenie VPK (Virtual Pivot Kinematics – kinematyka wirtualnej osi): autorski projekt MERIDY tylnego zawieszenia z wirtualnym punktem obrotu. Zapewnia wyjątkową czułość i maksymalną neutralność napędu. Zawieszenie jest w pełni aktywne nawet podczas mocnego hamowania, a także ogranicza do minimum „bujanie” podczas pedałowania.

Zobacz również

full suspension