Przejdź na nową stronę
BIG.NINE TEAM
KOLEKCJA 2015
KOŁA
29"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Big 9 CF5 team (CARBON)
ROZMIAR RAMY
17", 19"
KOLOR
UD CARBON/WHITE/GREEN
WIDELEC
Rock Shox SID XX-29 SA, Ø 15 mm, Xlock taper, skok 100 mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA |PRZÓD
-
PRZERZUTKA TYŁ
Sram XX1 11s
MANETKA P/T
-/Sram XX1 trigger
KORBA
Sram XX1 32 BB30
KASETA
Sram XG-11s 10-42
ŁAŃCUCH
KMC X11-11s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
w zestawie
OBRĘCZE
Fulcrum Red Power HP 29 F15-R12 disc
SZPRYCHY
w zestawie
DĘTKI
Superlite-29
OPONA P/T
Maxxis Aspen 29x2.1 Exception
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Sram XX 180/160 disc
KIEROWNICA
PRC Team Flatbar 700
MOSTEK
PRC Team OS -17
SIODŁO
Prologo Nago Evo X10 TiroX
SZTYCA
PRC Double carbon superlite 27.2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
FLEX STAY
FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory. Poprawia to wytrzymałość na skręcanie i uderzenia. Technologia ta jest stosowana w karbonowych ramach i widelcach, zapewniając także lepsze pochłanianie drgań.
MIB - MERIDA INTERNAL BLOCKSYSTEM
MIB - MERIDA INTERNAL BLOCKSYSTEM
Sprytna ochrona karbonowej ramy przed uszkodzeniami spowodowanymi uderzeniami kierownicy (np. podczas upadku). System współpracuje z pierścieniem zaciskanym wokół rury sterowej widelca. Raz ustawiony w odpowiedniej pozycji, działa razem z wkładkami blokującymi, dzięki czemu kierownica obraca się tylko do pewnego stopnia. Zatrzymuje się tuż przed tym, zanim uderzy w ramę. Mocny, innowacyjny, błyskotliwy – MIB.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.

Zobacz również

hardtail