CROSSWAY 100
KOLEKCJA 2015
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Crossway TFS-D (ALU)
ROZMIAR RAMY
46 cm, 48 cm, 52 cm, 55 cm, 58 cm
KOLOR
MATT MET. BLACK (GREEN/WHITE)
WIDELEC
SR NEX HLO, skok 63 mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano M370 48
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Alivio
MANETKA P/T
Shimano Altus rapidfire
KORBA
SR XCR 48-36-26 CG
KASETA
Shimano CS-HG200-9s 11-34
ŁAŃCUCH
KMC M99-9s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Formula Disc/alloy disc cassette
OBRĘCZE
Merida comp D
SZPRYCHY
Black+White stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Merida Speed 700x40 ref
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Auriga-T hydraulic 160
KIEROWNICA
MERIDA comp OS 620 R25
MOSTEK
Adjustable pro OS A-Head
SIODŁO
Cross Sport
SZTYCA
Suspension One D 27.2
PEDAŁY
Comfort Alloy triple
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.