ONE-TWENTY 9. XT/7. XT-EDITION
	
								KOLEKCJA 2016
				
				
							KOŁA
										27,5" (S, M), 29" (L, XL)
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											One-Twenty lite-D-single BC A-Link R12
										ROZMIAR RAMY
											S (27,5"), M (27,5"), M (29"), L (29"), XL (29")
										KOLOR
											GREEN (BLACK)
										WIDELEC
											RockShox Sektor Gold RL Remote Air 15QR Tapered
										AMORTYZATOR TYŁ
											FOX FLOAT DPS Performance
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano XT sideswing
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano XT GS Shadow+
										MANETKA P/T
											Shimano XT-i/XT-I 11
										KORBA
											Shimano XT: 36-26 (27,5")/34-24 (29")
										KASETA
											Shimano XT 11-40 11s
										ŁAŃCUCH
											KMC X11
										WAGA
WAGA (kg)
											13,1
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											27,5" (S, M), 29" (L, XL)
										PIASTA P/T
											Formula Centerlock-15/Centerlock-12
										OBRĘCZE
											SunRingle Helix TR27
										SZPRYCHY
											Black stainless
										DĘTKI
											Ultralite
										OPONA P/T
											Schwalbe Nobby Nic 2.25 PSC
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Shimano M615 180 cen
										KIEROWNICA
											Merida pro OS 740 R12
										MOSTEK
											Merida pro OS 5
										SIODŁO
											Prologo Kappa 3
										SZTYCA
											Merida pro H SB0 31.6
										PEDAŁY
											XC pro alloy
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
							
			INTERNAL CABLE
								
								Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
							
			POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
							
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							
			M.O.R.E. SUSPENSION
								
								Konstrukcja ramy z pełną amortyzacją, która pozwala zachować stałą charakterystykę kinematyki zawieszenia oraz neutralność napędu, niezależnie od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
							
			FLOAT LINK
								
								Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia i zapewnia dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala także na lepsze zoptymalizowanie charakterystyki zawieszenia. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
							
			LOCKOUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							
			DOUBLE STOP
								
								Tylne zawieszenie często powoduje problemy z linką przerzutek (np. zapętlenie, ścieranie/tarcie, niepożądane zmiany przełożeń), które powstają w związku z jego pracą. Dzięki podwójnemu oporowi poprzez specjalne rękawy (Double Stop) MERIDA utrzymuje pożądaną długość przewodu bez zmian.
							
			DOWN TUBE EXIT
								
								Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
							
			12-142 THRU-AXLE
								
								12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
							
			15-100 THRU-AXLE
								
								15-mm oś thru-axle w przednim kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
							

