Przejdź na nową stronę
ONE-TWENTY 9. 600/7. 600
KOLEKCJA 2016
KOŁA
27,5" (S, M, L), 29" (M, L, XL)

Specyfikacja

RAMA
RAMA
One-Twenty lite-D-single BC A-Link R12
ROZMIAR RAMY
S (27,5"), M (27,5"), L (27,5"), M (29"), L (29"), XL (29")
KOLOR
DARK BLUE (BLUE)
WIDELEC
RockShox Sektor Silver TK 130 Tapered Remote
AMORTYZATOR TYŁ
RockShox Monarch RL
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore double side swing
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano SLX SGS Shadow+
MANETKA P/T
Shimano Deore-i
KORBA
Shimano M627: 38-24 (27,5")/36-22 (29")
KASETA
Shimano CS-HG50-10 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5" (S, M, L), 29" (M, L, XL)
PIASTA P/T
Formula Centerlock-15/Centerlock-12
OBRĘCZE
Merida Big Nine comp D
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Maxxis Ardent 2.25 fold TR
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M506 180 cen
KIEROWNICA
Merida pro OS 740 R12
MOSTEK
Merida pro OS 5
SIODŁO
Merida Sport Pro
SZTYCA
Merida pro H SB0 31.6
PEDAŁY
XC pro alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
FLOAT LINK
FLOAT LINK
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia i zapewnia dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala także na lepsze zoptymalizowanie charakterystyki zawieszenia. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
DOUBLE STOP
DOUBLE STOP
Tylne zawieszenie często powoduje problemy z linką przerzutek (np. zapętlenie, ścieranie/tarcie, niepożądane zmiany przełożeń), które powstają w związku z jego pracą. Dzięki podwójnemu oporowi poprzez specjalne rękawy (Double Stop) MERIDA utrzymuje pożądaną długość przewodu bez zmian.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
15-100 THRU-AXLE
15-100 THRU-AXLE
15-mm oś thru-axle w przednim kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.

Zobacz również

full suspension