Przejdź na nową stronę

WARP TRI

MERIDA WARP TRI - urywaj cenne sekundy



Triathlon wymaga bezkompromisowej walki z czasem. Specjaliści z naszego działu badawczo-rozwojowego, wykorzystując wiele technologicznych odkryć, stworzyli maszynę, która pomaga w niej zwyciężać. WARP TRI jest w pełni triathlonowym rowerem zoptymalizowanym w tunelu aerodynamicznym pod kątem średnich i długich dystansów. Dorównuje on ambicją zawodnikom o wielkim głodzie sukcesu.

Restrykcyjne wymogi UCI (Międzynarodowej Unii Kolarskiej) sprawiły, że zaprojektowaliśmy zupełnie nowe narzędzie pracy dla triathlonistów. Wymogi te dotyczą maszyny WARP TT stworzonej do skutecznej walki z czasem dla grupy LAMPRE-MERIDA. Wolność od takich ograniczeń sprawiła, że mogliśmy przygotować ramę jeszcze bardziej nastawioną na aerodynamikę. Jeśli chodzi o geometrię, rower czasowy zgodny z wymogami UCI trudno jest stworzyć bez szkody dla jego prowadzenia. Znajduje to odzwierciedlenie m.in. w kącie podsiodłowym. Dla maksymalnej efektywności na średnich i długich dystansach triathloniści potrzebują kąta 78° bądź 80°. Właśnie z tego powodu geometria WARP TRI jest dostosowana do potrzeb triathlonu, co jest dużą korzyścią dla amatorów. W przeciwieństwie do zawodowców tracą oni więcej sił, gdy rower zmusza ich do przyjęcia niewłaściwej pozycji. Wiedza zebrana w pracach nad WARP TT pozwoliła nam dokonać dalszych udoskonaleń w WARP TRI.



Zoptymalizowany aerodynamicznie model wykorzystuje specjalne profile rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Zintegrowane z kształtem ramy hamulce (z przodu i w cieniu aerodynamicznym pod suportem z tyłu) zapewniają dodatkowe korzyści aerodynamiczne. To samo dotyczy zintegrowanej sztycy połączonej dzięki specjalnemu zaciskowi z rurą podsiodłową, co pozwala uniknąć zbędnych zawirowań powietrza. Podobne zadanie spełnia stożkowa i wyjątkowo smukła główka ramy. Równocześnie rower jest dostosowany do codziennych treningów – oprócz standardowego mostka, standardowe pionowe haki pozwalają na szybkie założenie czy zdjęcie koła.



Karbonowa rama WARP TRI wykorzystuje wzmacniającą ją technologię Nano Matrix, a wszystkie przewody zostały poprowadzone wewnątrz ramy. Jest ona przystosowana do osprzętu Di2, a także do mechanicznych rozwiązań. Przednia część ramy zawiera specjalne blokady w miejscach styku między widelcem a dolną i górną rurą. Zapewnia to dobrą ochronę przed niechcianymi nadmiernymi zwrotami kierownicy (np. w transporcie czy podczas upadku). WARP TRI ma także duży potencjał związany z indywidualizacją pozycji. Dzięki specjalnym aero podkładkom kokpit może być ustawiony na wiele sposobów, by dopasować się do indywidualnych potrzeb triathlonisty. Wiele różnych ustawień siodełka oraz idealne dostosowanie kąta podsiodłowego, a więc również pozycji na rowerze, zapewnia technologia Flip Flop Head. To jedno z wielu rozwiązań, które w nowym WARP TRI maksymalnie wspiera maksymalne ambicje.



Najważniejsze nowości
Nowy WARP TRI jest wyspecjalizowanym rowerem triathlonowym, w którym zaawansowane technologie imponują niezależnie od modelu. Znakomite wartości aerodynamiczne przekonują w nim równie mocno jak niezliczone możliwości indywidualizacji.

+ Karbonowa rama z technologią Nano Matrix
+ Kształty zoptymalizowane w tunelu aerodynamicznym
+ Geometria dostosowana do potrzeb triathlonu
+ Wiele możliwości indywidualizacji
+ Standardowe haki (szybka wymiana koła)
+ Wszystkie przewody poprowadzone wewnętrznie
+ "Di2 ready"

W nowym WARP TRI wykorzystaliśmy całą cenną wiedzę zebraną podczas prac nad modelem WARP TT. Pomogło nam to stworzyć idealny rower triathlonowy bez uwzględniania rygorystycznych wymogów UCI”.
JUERGEN FALKE
Dyrektor produktów

Sprawdź modele WARP TRI z kolekcji 2016: kliknij.

Pobierz katalog z kolekcją 2016 MERIDY: kliknij.