AKTUALNOŚCI
2017-01-05
Big.Nine 4000 doceniony przez "Vélo Vert"
Wiodący francuski magazyn rowerowy "Vélo Vert" przetestował Meridę Big.Nine 4000. "Plusy: nowoczesny ścigacz, efektywna rama, dobry stosunek jakości do ceny. Minusy: nie mamy nic do zgłoszenia" - czytamy w podsumowaniu.

Zapraszamy do zapoznania się z tłumaczeniem podsumowania testu "Vélo Vert", który ukazał się w wydaniu 1/2017 magazynu.
Merida Big.Nine 4000
"- Nowa wersja ramy Big.Nine została bardzo zmodernizowana.
- Rama jest podzielona na dwie konkretne strefy: dolna rura + suport/dolne + górne rury tylnego trójkąta, które są w pełni przeprojektowane i płaskie dla maksymalnego komfortu i dobrych właściwości jezdnych.
- 148-mm standard piast Boost [dodatkowe 6 mm szerokości w porównaniu do tradycyjnych tylnych piast: bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną, a krótsze dolne rury tylnego trójkąta - efekt zmian w geometrii wynikających z zastosowania standardu - poprawiają zwinność roweru – red.].
- Big.Nine 4000 prezentuje się seksownie, jest perfekcyjnie wykonany i ma znakomite wykończenie.
- Rama CF3 o wadze 1250 g.
- Aerodynamika: rura dolna i podsiodłowa mają profil zapewniający dobry przepływ powietrza. Ich kształt pochodzi z ramy szosowej Scultury.
- Nowa geometria roweru to jego mocna strona. Zapewnia bardziej sportową pozycję do jazdy, która nie jest równocześnie zbyt ekstremalna.
- Rama zorientowana na ściganie.
- Wysoki poziom komfortu jak na hardtaila.
- Rower jest stabilny i zwrotny.
Merida Big.Nine 4000 łączy w sobie wszystkie cechy roweru górskiego nastawionego na ściganie i ma zadziorny charakter.
Plusy: nowoczesny ścigacz, efektywna rama, dobry stosunek jakości do ceny
Minusy: nie mamy nic do zgłoszenia”.
Zapraszamy do zapoznania się ze specyfikacją Meridy Big.Nine 4000, a także jej geometrią i zastosowanymi w niej technologiami.
Zachęcamy również do zapoznania się z pełną gamą rowerów Big.Nine z kolekcji 2017.
Nowy Big.Nine i Big.Seven - lekko i komfortowo: przeczytaj artykuł nt. nowej wersji znanych hardtaili.
***
Poznaj inne testy nowych wersji Big.Nine'a
Big.Nine 9000 najlepszym hardtailem wg magazynu "Bike"
Nowy Big.Nine zachwycił bikeWorld.pl
Big.Nine 800 polecany przez "aktiv Radfahren"
"Bike": nowy Big.Nine jest super
Nowy Big.Nine chwalony przez "bikeBoard"

Zapraszamy do zapoznania się z tłumaczeniem podsumowania testu "Vélo Vert", który ukazał się w wydaniu 1/2017 magazynu.
Merida Big.Nine 4000
"- Nowa wersja ramy Big.Nine została bardzo zmodernizowana.
- Rama jest podzielona na dwie konkretne strefy: dolna rura + suport/dolne + górne rury tylnego trójkąta, które są w pełni przeprojektowane i płaskie dla maksymalnego komfortu i dobrych właściwości jezdnych.
- 148-mm standard piast Boost [dodatkowe 6 mm szerokości w porównaniu do tradycyjnych tylnych piast: bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną, a krótsze dolne rury tylnego trójkąta - efekt zmian w geometrii wynikających z zastosowania standardu - poprawiają zwinność roweru – red.].
- Big.Nine 4000 prezentuje się seksownie, jest perfekcyjnie wykonany i ma znakomite wykończenie.
- Rama CF3 o wadze 1250 g.
- Aerodynamika: rura dolna i podsiodłowa mają profil zapewniający dobry przepływ powietrza. Ich kształt pochodzi z ramy szosowej Scultury.
- Nowa geometria roweru to jego mocna strona. Zapewnia bardziej sportową pozycję do jazdy, która nie jest równocześnie zbyt ekstremalna.
- Rama zorientowana na ściganie.
- Wysoki poziom komfortu jak na hardtaila.
- Rower jest stabilny i zwrotny.
Merida Big.Nine 4000 łączy w sobie wszystkie cechy roweru górskiego nastawionego na ściganie i ma zadziorny charakter.
Plusy: nowoczesny ścigacz, efektywna rama, dobry stosunek jakości do ceny
Minusy: nie mamy nic do zgłoszenia”.
Zapraszamy do zapoznania się ze specyfikacją Meridy Big.Nine 4000, a także jej geometrią i zastosowanymi w niej technologiami.
Zachęcamy również do zapoznania się z pełną gamą rowerów Big.Nine z kolekcji 2017.
Nowy Big.Nine i Big.Seven - lekko i komfortowo: przeczytaj artykuł nt. nowej wersji znanych hardtaili.
***
Poznaj inne testy nowych wersji Big.Nine'a
Big.Nine 9000 najlepszym hardtailem wg magazynu "Bike"
Nowy Big.Nine zachwycił bikeWorld.pl
Big.Nine 800 polecany przez "aktiv Radfahren"
"Bike": nowy Big.Nine jest super
Nowy Big.Nine chwalony przez "bikeBoard"
Najnowsze